2018. február 7., szerda

2018. 02.06 -12.nap Wadduwa -relax

Egyszerűen csak ámultunk ettől a helytől,teljesen kész vagyunk. Ez maga a paradicsom!
A kert hatalmas,szinte már mese szerűen zöld. Az biztos, hogy valaki ebbe sok munkát fektetett. A növények is csodásak, minden fel lelhető ami trópusi növény néven fut. Van a kedvenc fehér virágomból is,de sajnos nem tudom a nevét. A medence alapjáraton hideg vizű lenne,de mivel itt rossz időben is 30 fok van, így gyorsan felmelegszik.
Reggeli keresésre indulunk,gyorsan kiderül,hogy ez egy pici kis üdülő falu. De találtunk egy pékséget, ahol volt briós,végre valami ismerős íz. Útközben egy hatalmas gyík vagy nem is tudom mi mászott elénk, kb.70 cm volt,na ennek annyira nem örültem. Ahogy tegnap a kis kukkoló gyíknak sem,zuhanyzás közben.
Az egész napunkat az udvaron,a medencében töltöttük. Én végre napozhattam, Ádám olvasott. Elég menő érzés semmire nem gondolni. A blog is ezért csúszik, mert olyan jó csak pancsolni és élvezni, hogy itt vagyunk. Ebédre Sri Lankai tradicionális kaját kaptunk.Rizs,curry,csirke,mango saláta,és sok sok csípős.
Csak én kértem ebédet,de ketten is jól laktunk belőle. Rájöttem, hogy a semmit tevésben is eltelik a nap. Este be akartunk menni a faluba vacsizni, de végül győzött szupermarket és a nasik.
Sétálgattunk a parton,néztük a halászokat,közben meg megannyi kis rákocska szaladt a lábunk alatt. Vihar készül,már mondják egy hete. Mióta itt vagyunk nem esett az eső. Most dörög, villámlik, hangos a tenger, de végül nem lett belőle semmi. Közben sorra jönnek a barátainkról a hírek,hogy éppen kinek milyen sikere, öröme van mióta nem vagyunk otthon.  Lesz mire koccintani az biztos.
Kicsit elmélkedő kedvünkben vagyunk ma. Nekem megjött a fizetésem és ez az első alkalom mikor azt mondom látszik a beígért béremelés. Örülök :-) Már el is kezdtem gondolkodni,ugyan milyen utazásra szórjam el az összeset. :-D
Most már tény,hogy utazás függő lettem. Annyi tapasztalatot ad,annyi emléket,hogy ebből lehet töltekezni. Engem nem érdekeltek soha a márkák, a kacatok, nem nagyon érdekelnek a tárgyak. Elromlik,elévül,elhasználódik. De ez az utazás 10-20 év után is olyan mesés emlék lesz, mint most. Nem érdekel hogy nincs iphonom,hogy majdnem  mindig használt telóm volt,mert most itt vagyok és élvezem.
Nagyon örülök,hogy félre tudtam tenni ennek az utazásnak az árát. Volt hogy le kellett mondanom dolgokról,de az utazás alapba bekerült a pénz. Azt is tudom, hogy ez az utazás a Round Table nélkül, fele ennyire nem lett volna ilyen eseménydús. Rengeteg élményt kaptunk tőlük és azt a majd 10 éjszaka ingyen szállást meg se tudjuk köszönni. Nélkülük valószínű soha nem kareokezok együtt egy orosz, egy francia és egy angol csajjal! Szóval tényleg köszönöm ezt a csapatot.
Ja, azt mondtam,hogy hajnalban majmok harcára ébredtünk?  Én se hiszem már el, hogy milyen király nekünk.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése