2023. január 30., hétfő

9. nap

Sajnos nem tùl jó éjszakán vagyunk túl,  így én elég fáradt vagyok, szóval Ádám  kitalàlta,hogy egy apa fia délelőtt lesz. Én addig pihentem, hajat mostam és pròbàltam magam feltölteni energiával.  
A fiúk voltak jàtszòzni,  felfedeztek egy új látványosságot,amit később közösen is  megnéztünk, kutyust etettek a parkban és Flórián élvezte az utcazenészek műsorát, sőt Ádám meg inget is tudott venni Flóriánnal. 
Miután hazaértek a szállásra,Flórián ki is dőlt és aludt egy nagyot, mi pedig ebédeltünk.
Alvàs és ebéd után lementünk busszal az òceànpartra, ahol körbe jártuk az Auditôriumot, ma egyik percben esett az eső a másikban sütött a nap, elég változékony volt. A közelben volt egy klassz jatszò,ahol Flórián spanyol gyerekekkel játszott,  labdàzott.  
Picit esett az eső, így beültünk az auditòriumban található bárba,  ahol Flórián ismét lenyùlta a sütinket.  
Hazafelé sétálva mentünk,  bár villamosoztunk is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése