2023. január 22., vasárnap

2. nap-Costa Adaje

Hihetetlen rugalmas, ügyes nagyfiúnk van,erre minden nap ràcsodàlkozom. Szó nélkül aludt el, idegen helyen,ráadásul aludt is és fél 7-kor ébredt, szóval biztos kifàradt,mert ő nem szokott eddig aludni.
Reggeli is van a szálláson,így 8kor már a reggeli szó meghallàsa után azonnal szaladt és kereste hol kap valamit enni, persze nem evett sokat,mert nem volt még ilyen helyen, annyi inger érte,hogy enni nem maradt ideje.
Az időjárásról már olvastuk,hogy vicces tud lenni, ezt már tegnap este be is bizonyította.  A reptérről ide nagyon szeles volt az idő, picit meg is ijedtünk,mert csak nyàri ruhát pakoltunk be. Ma reggel is elég hűvös volt, így Flóriánra azt az egy meleg cuccot adtuk amit hoztunk,  de végül fél10-re meg olyan meleg lett, hogy a rövidnadrág is túlzás volt. Pedig hőmérő szerint csak 21 fok van,de mégis az egyenlítő meleg,az elég jó!
Mivel megijedtem a reggeli hűvöstől így azt terveztük,hogy délelőtt sétàunk egyet a parton, majd alvás után medencézünk.
Na ebből a következő lett:
Délelőtt séta a partra ami 10 percre sincs tőlünk, majd a parti sétányon nézelődtünk,Flórián szaladgàlt. Táncolt a zenére, kacagott, nagyon jól érezte magát. Hihetetlen szép piallanat volt amikor meglàtta a hullámokat,  már vette is volna le a polòjàt,hogy akkor ő megy fürdeni.  A parton rengeteg játszótér van,így mi is megàlltukk egynél,Flórián jatszòzòt,mi kávéztunk.  Mivel ekkor már tényleg elég meleg volt,úgy döntöttünk visszamegyunk a szállásra medencézni.  Flórián és Ádám volt a bátor, ők rögtön fürödtek is,bár két huncut kacagás között néha panaszkodott, hogy hideg a víz,így nem maradtunk sokáig a vízbe,hanem inkább lementünk a szálloda jatszòhàzàba.  Flórián hiperszuper ügyes volt ott is, de Ádám is,mert ő maradt vele én meg pihentem picit. Délben, mint otthon is, Flórián elaludt,  addig mi ebédeltünk,  olvastunk, napoztunk.
Mikor felébredt megint medencézés, ami neki most unalmasnak tűnt, úgyhogy irány a part.
Szuper jó ötlet volt,mert Flórián hihetetlen jól érezte magát.
Csajozott egy koktélbàrban, állandóan kiabált az egyik csinos felszolgàlò csaj után, hogy néni néni, nagyon jópofa volt.
Buborékokat kergetett,táncoltunk a parton, végül pedig mezítláb bementünk a vízbe.  Tetszett neki nagyon, bár azt most is nehezen viselte, hogy homokos lesz a keze.
A szállása vacsorára értünk vissza,  ahol szerelembe esett egy kislánnyal, látszott rajta, hogy tetszik neki és zavarban van,hihetetlen édes volt.
Esti pancsi és azonnal alvás,  szinte nekünk is.