2023. január 28., szombat

7. nap Santa Cruz- a sziget fővárosa

Ádám és én az aktiv utazás/pihenés hive vagyunk, úgyhogy nekünk elég volt már a semmittevésből, mondom ezt úgy,hogy azért minden nap bőven tùlszàrnyaltuk a 10.000 lépést....
Szóval gyere főváros,gyere spanyol élet, ez a nekünk való.
Annyi már biztos igaz,amit olvastunk is az utazás előtt,hogy itt sokkal hűvösebb lesz,mégiscsak január van, itt is tél van, viszont bőven meleg tavaszi az idő.  Elég későn kell fel a nap.Kukori ébreszt,majd jelzi is rögtön, hogy ő most enne egy pirítòst, szóval nincs lazulás 6 után már készül is a reggeli.
8-kor már áll az ajtóban Flórián, hogy akkor "ki ki ki"-viszont itt később kell fel a nap, szinte sötét van még nyolckor és hűvösebb is van,hisz mégiscsak január van.
Az időjárás teljesen kiszámíthatatlan, a kabátos időt váltja a rövidnadrágos, szóval nehéz egész napra készülni.
Kávéval indítjuk a sétàt, majd òceànparti jàtszòterezés.
Santa Cruz főterének megnézése, majd irány a Corte Inglases, ami egy nagy bevàsarlòközpont, itt szoktuk venni az ajándékokat, illetve tudtuk,hogy kell majd melegebb ruha Flóriánnak,de direkt nem hoztunk,hisz pont méretvàltàsban van,így vettünk neki egy pár ruhát.
Ma úgy terveztük a napot,hogy babakocsiban fog aludni napközbeni és amikor elalszik akkor mi megebédelünk valahol. Végül jól sikerült a terv , egy szép parkban lévő étteremben ebédeltünk, Flórián pedig a pálmafák alatt aludt. Persze ébredés után a játszóteret is megnéztük.
Én elfáradtam így visszamentem a szállásra , a fiúk pedig tettek még egy nagy sétát.
Mondanám, hogy kocsmàzni mentek, de egyébként nem,  csak Ádám sörözött,  Flórián pedig megtanult galambokat etetni és a spanyol nőknek puszit küldeni.
Végül fürdés előtt csatlakoztam még hozzájuk, ahol beültünk egy koktélbàrba, mégiscsak Spanyolországban vagyunk.  🤪😃