2023. január 23., hétfő

3. nap

Flórián gyorsan alkalmazkodott és otthon érzi magát, szóval a jól megszokott 5:30-kor riadòt fùjt. 
Mivel 8-kor van reggeli ilyenkor nehéz azért lefoglalni, szóval hamarabb lementünk és a szálloda cicàjàt kergette. Hihetetlen cuki volt ,ő már oda állt a zárt étterem ajtóba és várta a reggelit. 
Mivel tegnap eléggé kifàradtam, így ma délelőtt fiús program volt, a fiúk lementek a partra jàtszòzni,plàzàzni, addig én pedig pihentem.  
Mikor visszaértek,  én én Flórián jàtszòhàzaztam,  Apa pihent,  aztán Flórián aludt és mi napoztunk 😀 Ez egy lusta délelőtt volt. 
Ma indiai ebédet ettünk,isteni finom volt,  feltöltött energiàval.
A telefon szerint 21 fok van, de fürdőruhàban melegünk van, legalább 30 foknak érezzük,így talán egy kis színt is kapunk mire hazaérünk. 
Délutánra azt találtuk ki,hogy a parton beülünk egy közvetlen òceánparti bárba és ott leszünk napnyugtàig. Ez a terv szuperül sikerült, találtunk egy klassz helyett ahol mi koktéloztunk, Flórián pedig a homokban tudott játszani,  a parton sétáltunk,  homokvàrat építettünk és közben néztük a naplementét. Hihetetlen, hogy január vége van es mi este 6kor furdőruhàban vagyunk a naplementében.  
Vacsorára értünk vissza a szállásra,  nagy fürdés és Flórián aludt is. Mi a teraszon beszélgettünk még és talán ma 10-ig ébren tudtunk maradni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése