2018. január 15., hétfő

Tervezgetés

Részletek...
Szóval az már tudjuk, hogy valóra válhatjuk az álmunkat és elmehetünk Európán kívül. Viszont konkrét cél nem volt kitűzve. Persze számos alternatíva van. Személy szerint én valami egzotikusabb, trópusi helyre mennék, természetesen aktív pihenéssel . Ádám ő inkább kedveli a civilizációt :) :D De megegyeztünk, hogy most én választhatok úti célt-így ment az ötletelés, szóval jött Phuket, Costa Rica, Bali, Sri Lanka és hasonló szépséges helyek.
Mindegyik után utána olvastunk, a védőoltásoktól kezdve, kint élő ismerősök- tapasztalatai, ott eltöltött idő hasznos kihasználása. Nem kis fejtörést okozott persze, az anyagi vonzat sem, hiszen azért bizonyos korlátok között mozgunk majd.
Egyszer Ádámnak bevillant, hogy fel kellene vennie a kapcsolatot kint élő Round Table tagokkal. Ő elindította ezt a szálat, én pedig tovább keresgéltem a neten. Időközben az is eszünkbe jutott, hogy egy jó barátunk- Kernya- már járt Sri Lankán, sok jót mesélt róla-szóval elindultunk abba az irányba.
Gyorsan talált is Ádám egy ismerőst Sri Lankán, aki annyira belelkesült már csak az információ kérő levéltől, hogy konkrét programtervet küldött nekünk, felajánlva az elszállásolásunkat is. Szuper, meg is lesz ez az út-gondoltam.
Természetesen én már teljesen beleéltem magam, Ádám viszont nagyon alapos, így számolt az út minden nehézségével is. Vízum, idegen kultúra,esetleges betegségek, nincs kórház csak a fővárosban, nincs nagykövetség-és ez csak egy pár dolog a sok egyéb mellett.
Időközben én már a munkahelyemen rákérdeztem, hogy elengednek-e 2 hétre, és legnagyobb meglepetésemre a főnököm is biztatott, hogy hajrá, pakolj és menj! Szóval szépen kezd össze állni a kép, csak Ádám bizonytalanodott el. Nagy felelősség azért ez az út. De ő mindent megold, hisz némi matematikai művelet és szorgos kutatás után nem csak, hogy sikerült a repjegy árán csökkenteni, de felvett egy új kapcsolat is-méghozzá Indiában-Új Delhie-ben. Ami számára is régi vágy, nagyváros is, civilizáció is,így már ő is belelkesült.


Így történt hát, hogy december 25.-én fixáltunk, és utazunk Új Delhin keresztül -Sri Lankára!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése