2018. január 7., vasárnap

Álmok, fogadalmak, célok, valóság


Új évet írunk, már 2018-ban vagyunk.
Számomra ez a nagy utazás éve, a beteljesült álmom éve. De ugorjunk vissza picit, hogy hogyan is jutottam el az álmomig.

Történt az, hogy a kapcsolatom révén belemerülhettem az utazás világába. Én és Ádám már számos országban jártunk együtt az előző évben. Közben engem is elragadott , beszippantott ez az érzés, mondhatni megszállottja lettem az utazásnak.
Az interneten található utazásokkal kapcsolatos blogbejegyzéseknek, na és persze az #utazómajom oldalnak köszönhetően rengeteg fantasztikus, pénztárcabarát lehetőség van, hogy bejárd a világot. Ezek az oldalak, mind ötleteket, trükköket osztanak meg, hogyan lehet belőled is világjáró.

Minél több országban jár az ember, minél több kultúrával találkozik, annál szomjasabb arra, hogy megismerje a többit is. Nem történt ez máshogy velem sem.

Őszintén szólva elég kishitű vagyok és emellett  pedig mégis nagy álmodozó. Egyszer egy esti beszélgetésnél szóba jött, hogy milyen nagy kaland lehet Európán kívül elrepülni. Jómagam persze rögtön el is hessegettem ezt a gondolatot, de Ádám nem nyugodott. Azt mondta miért ne? Miért ne juthatnál el bárhová ahová csak szeretnél? Semmi más nem kell a céljaink eléréséhez, csak akarat, kitartást, fogadalmak-annak betartása és eljuthatunk bárhová. Azt mondta ki kell tűzni egy célt amit el akarok érni, át kell gondolni, mit kell tenni az eléréséhez és azt pedig keményen betartani. 




Valahogy bogarat ültetett a fülembe. Így amikor 2015.novemberében egy nap úgy ébredtem, hogy többé nem dohányzom (hosszú évekig rabja voltam, de úgy igazán ),  akkor két fogadalmat tettem meg. 1. leteszem a cigit, 2. az eddig cigire fordított pénzt félreteszem, egy úgynevezett "utazás alapba"
Így tehát közelebb kerülhetek az álmaimhoz, nem mellékesen ez segít egy rossz szokás elhagyásában. Kiszámoltam,mennyit költhettem eddig dohánytermékre havonta, az alapján elhatároztam, hogy azt a pénzt amit eddig gyakorlatilag elszívtam és a levegőbe fújtam, most egy perselybe teszem minden hónapban. A perselyem pedig szépen dagadt, a dohányzás elhagyása 2016 nyaráig tényleg 100%-ban sikerült. Nyáron csaltam, - van, hogy most is csalok egy-egy buliban, viszont összesen nem költöttem, annyit dohánytermékre, mint ezelőtt 1 hónap alatt.  Szóval kihívás teljesítve, fogadalom betartva! Álmaimhoz közelebb kerültem, sőt olyannyira, hogy idén elutazzunk Európán kívül! 
Ez a blog azért jött létre, hogy eddigi életem legnagyobb csodáját naprakészen követhesse a családom és a barátaim, na és azért, mert igazán büszke vagyok magamra. (életemben talán először)

Jó olvasást! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése