2019. április 10., szerda

2019. 03.30. Szombat- 3.nap

Isten éltessen drága Ádám!  Ma van Ádám 30. születésnapja, amit már nagyon vártunk és lényegében ezzel az úttal koronáztunk meg! :)
Hát nagyszerűen aludtunk a szállodában és mesés volt látni az ablakon át, ahogyan ébred a Central Park. tényleg megannyi futó és kerékpározó van már kora reggel a parkban. Szülinap nem is indulhat máshogy, mint szobaszervizes reggeli és pezsgő :) Miután ezt elfogyasztottuk találkoztunk Boráékkel a Colombus Circle-nél és megkezdtük a napot.
Ma már a végleges szálláson maradunk Manhattenben 5 éjszakát. Úgy döntöttünk mesés idő van, gyalog megyünk az új szállásra. ami nem is tűnt vészesnek, csak bőrönddel a Time Square-n keresztül átverekedni magad, hát na az igazán olyan, mint amikor a filmekben látja az ember a tipikus jelenetet, amiben  az emberek próbálnak átkelni a zebrán és iszonyatos tömeg van. Lényeg, a lényeg, megvan az új szállás, nincs is messze, szinte gyalogtáv. A legmenőbb az, hogy 1 sarokra tőlünk van egy tűzoltóállomás, na ott minden alkalommal leragadtunk mikor arra jártunk. Viszont, az első megdöbbenés itt jött. Ott álltunk egy 1 kocsis bázis előtt, és 7 emlék tábla volt a falra kitéve, kereszttel előtte. Azoknak a tűzoltóknak, név szerint akik arról az állomásról haltak meg szeptember 11.-én.  7 ember...csak onnan... és maximum annyian dolgoznak jelenleg is ott.
 Ádám születésnapján hambizni szeretett volna , találtunk is egy helyet, amiről már hallottunk korábban, és hát nem csalódtunk, bár a legjobban az tetszett, hogy milyen őrült gyors módon tudnak finom kaját minőségien kiszolgálni. Természetesen a születésnapi speciallity kávé sem maradhatott el, és előre elárulom, hogy ez volt az első normális kávénk, amióta itt vagyunk, sőt ez lett a törzshelyünk is :)
Ma egész napos szülinapozás a terv. olvastunk egy menő tetőteraszos bárról, nagyon jó képek vannak róla a neten, délután italakció, indultunk is, na az lesz a mi helyünk. Persze mindenhová gyalog megyünk. Sajnos a bár csalódás volt, nagyon sokan voltak, és bár a kb 30. emelet magasságában volt a terasz, mégsem lehetett látni semmit, mert körbe volt kerítve. Szóval változtattunk a véleményünkön és inkább leültünk a vasaló épületet csodálni. Mesés, imádom :) Ja és persze Lego bolt....na de nem akármilyen... abban a lego boltban voltunk, ahol 2 évvel ezelőtt megvette Ádám a házaspár legót, amivel bejelentettük az előjegyzésünket. Lassan ideje volt már koccintani, szóval keresztünk egyhelyett, ahol isteni koktélt ittunk, bár elég szeles volt  az időjárás, szóval onnan tovább is álltunk és mentünk egy nagyon menő helyre. Egy hotel aljában volt a bár magyarul a hentes és a bankár névre hallgat. A bár és étterem úgy volt megcsinálva, mintha egy széfteremben lettünk volna. Kellemes este volt, finom koktél, hazafelé pedig egy igazi amerikai 1 dolláros pizza :)
A fiúk még folytatták a beszélgetést a szálláson, mi csajok kifeküdtünk :D

Time Square

Tűzoltó állomás

Az új szállásunknál

Hambi

30 éves születésnapos

Vasalóépület

Hazafelé elcsíptük őket, amikor kivonultak