2019. április 21., vasárnap

2019.04.04. Csütörtök 8.nap

Sajnos ma van az utolsó napunk. Reggeli a szálláson, kedvenc helyen kávézás, ott vett magának Ádám egy pólót emlékbe.
Ma már csak a délelőttünk maradt, az utazásaink során ez már csak séta szokott lenni, illetve a szükséges dolgok beszerzése amit szeretnénk hazavinni: képeslap, hűtőmágnes, Gin (amiért jelen esetben elég sokat sétáltunk) illetve a  szivarboltba mentünk még el. Na ez mondjuk írhatnám csupa nagy betűvel, mert Ádámnak ez olyan mennyország féle volt. Maga az üzlet is gyönyörű, de szépen felöltözött, öltönyös fickók az eladók, akik persze folyamatosan szivaroznak. Minden vásárló kap maga mellé egy eladót, aki segít neki a humidor helységben kiválasztani mit is szeretne megvenni. Szerintem a pasiknak ez olyan hely, mint a csajoknak egy óriási cipőbolt. Mivel az idő szűkös a város meg nagy, így nyomtunk még egy metrót, és mentünk a szállásra összepakolni. Azt hiszem életünk leggyorsabb összepakolása volt. Szerintem 10 perc se :D
Ebédre még elmentünk a szülinapi hambis helyre, mivel az nagyon bejött nekünk és utána hívtunk egy übert, a reptérre. Über és a taxi itt elég vállalható áron van. Pesten ezért a távolságért, már igencsak fizetni kellene. Reptér, kicsekkolás, pecsét az útlevélbe, motozás, biztonsági ellenőrzés, és duty free. Nem , nem vagyunk alkoholisták, de itt olyan jó árban volt a pia, hogy hoztunk 5 üveggel is :D
A repülőn megint szerencsések voltunk, ülőhely választás nélkül ültünk egymás mellett, ráadásul csajok megint ablaknál. 9 óra volt haza az út, délután 6-kor szállt fel a gép és reggel 8-ra értünk Feri hegyre. Én szerencsés voltam, elfeküdtem 3 ülésen és nagyjából az út felét átaludtam, sajnos a többieknek ez nem sikerült, szóval elég viharvertek voltunk Budapestre érkezve.Van nekem egy drága jó Apósom, aki jött értünk és hazahozott minket Egerbe.

Összegzés:
- Imádjuk New Yorkot
- Biztosan vissza fogunk még menni
- Drága, de minden pénzt megér
- Végig azt érzi az ember, hogy egy filmben van
- Jó a közbiztonság, egyszer sem féltünk
- Az emberek figyelmesek, kedvesek, előzékenyek
- Hiába van ennyi ember, nem érzi az ember zsúfoltnak
- Nem betonváros, rengeteg parkja van és figyelnek, hogy mindenhol legyen virág
- Tisztaság van, gyakorlatilag az utcáról pengével szedték fel a rágót
- Színes, vidám, pezsgő, lenyűgöző, fárasztó, nagy, mindig újat mutató
- 8 nap nem elég