2019. március 29., péntek

2019.03.29. -Péntek - 2. nap

Hiába voltunk fáradtak, az időeltolódást nem tudtuk kijátszani,Ádám hajnal 3- kor ébredt, én 5-kor.  Sebaj,  kihasználtuk, hogy hamar elkészültünk és kimentünk a Central Parkba, megnézni ahogy ébred a város.  Korai reggel is már tele van a Park futókkal,  kutyát sétáltató emberekkel és bicajosokkal.  Az utcát még a munkások járják, pakolják le a hotdog standokat,  szóval mégiscsak van olyan, hogy New York is alszik.
Picit nagyobbat sétáltunk ma a Parkban, de felkerestük a Central Park híres hídját is. Ja, reggelire persze fánkot és amcsi kávét ettünk. A szállásunk egyébként a Central Park mellett van, picit rá is látni a szobából,illetve az egyik Trump Tower van mellette még.
Össze szedtük a csapatot,és neki láttunk a városnak.  Megnéztük a rögtön mellettünk található Colombus Curcle-t, aztán a Pláza Hotelt.  Imádom, hogy minden hotel előtt ott mosolyognak a beléptető emberek, intik a taxikat,  viszik a csomagokat.
Ma a Rockeffeller Centert néztük meg,  az ott lévő kori pályával illetve Ádám szerint a világ legjobb Lego boltját!  :-) Itt azért a keresztlányomra Lénára is gondoltunk :)
Útban oda megnéztük a St'Patrick katedrálist, illetve az Empire S. B. is, bár az egyenlőre még csak kikandikál a többi óriási torony mögül.
Ebédre pizza volt soron,  olyan igazi helyi beülős hely, tele a környékén dolgozó építő munkásokkal.
Séta, Séta, séta és egyszercsak ott volt előttem az álom épületem a New York Közkönyvtár!!
Imádom, ez volt az egyik amit annyira látni szerettem volna.  Egyrészt a Szex és New York egyik fő helyszíne (esküvő), másrészt lenyűgöző az épülete. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt láthattam.  A könyvtár mögött található egy park, (Brien Park) hihetetlen milyen szép, rendezett, tiszta.  Ott ejtőztünk, nem csináltunk semmit, csak néztük az embereket és élveztük, hogy itt vagyunk.  De a nagy sétában ki is fáradtunk és szomjasak is voltunk szóval irány egy ír kocsma :-)
Ma külön szálláson leszünk, mert Ádámnak holnap lesz a szülinapja,  ezért egy különleges helyen szeretne ébredni :-)
Szóval kijelentkezés a szállásról,  és megyünk a hotelbe,ide most csak ketten.  (Park L.)
Óriási épület, mesés előtér, és a 36.  Emeleten van a szobánk,rálátással a Central Parkra, mesés, imádom, ahogy a toronyházak közül előbújik a park.
Mivel ma is már annyi minden történt és annyit sétáltunk,  így szükségem volt pihenésre, szóval lett egy fiús program.  Ádám és Gergő ketten mentek el a Modern művészetek múzeumába.
Mikor megjött Ádám a hotelbe  Egerben már elmúlt éjfél, szóval már szülinapja volt,  így átadtam neki a 30. szülinapi ajándékát!  Az, hogy az végül mi, azt majd a hétfő bejegyzésnél megtudjátok :-)
Szerettünk volna elmenni kettesben egy születésnapi vacsorára, de olyan fáradtak voltunk, hogy csak egy nagy séta,  egy parkban leülés és egy hotdog fért bele,  bár a mai séta is 18km :-D