2019. március 28., csütörtök

2019.03.28. Csütörtök - Utazás 1.nap

Hurrá irány New York!!!
Na a korai ébredés is sikerült!  6-kor már csörgött az ébresztő, de ilyenkor valahogy nem nehéz ébredni!
7:15-re jött értünk transzfer, ami egyébként annyiba került mintha a reptéri busszal mentünk volna ki, de így háztól reptérig tudtunk utazni és 1óra alatt ott is voltunk.
A mai napi jó cselekedett is pipa,  történt ugyanis, hogy Ádám kiszúrt egy hölgyet a reptér előtt aki idegesen toporgott.  Egyből "how can I help you? "  -aztán gyorsan ki is derült, hogy a német nőcit egy ismerős ismerőse hozta ki a reptérre, és a kézipoggyásza a kocsiban maradt, telefon,  pénz és mindennel.  De mivel nem volt telója, így nem tudta elérni azt akinek csak a keresztnevét tudta.  Mondtuk, hogy no para, felhívjuk a saját telóját és akkor majd történik valami.  Szegény olyan ideges volt, hirtelen a saját számát se tudta,  de végül megoldódott, telefonáltunk és feladat teljesítve csomag meglett!
Mindenki örült, aztán mentünk boldogan feladni a bőröndöket.
Az egész reptéri nehézség most valahogy pillanatok alatt megvoltak, sehol nem kellett sorba állnunk,  nem vettek ki a sorból, úgyhogy nyugodtan és időben elfoglaltuk magunkat a loungeban,  ahol némi folyékony be bátorítót is elfogyasztottunk!  ;-)
11:50-kor pontban indult a gépünk.  A LOT légitársasággal megyünk, közvetlen járat és eddig nagyon meg vagyunk elégedve.  Tiszta,  tágas, rendes személyzet,  és ingyenesen kisorsoltak, hogy egymás mellett ülünk, csajok ablaknál, szóval szép az élet <3
Szép, szép, de már 6órája utazunk és sehogy sem jó, pedig még 3óra van.  7203km-re megyünk,  12.000 méter magasban, átlagos 750 km/h.  Plusz feladat: a keresztlányom által emlegetett "kondenz csík"  amit látunk a földről... Azt igazából nem is a repülő "húzza" hanem,szépen a gép mellett húzódik.  Azt hiszem ennek utána kell néznem. :-o
Végül "csak"  9óra volt az út, de azért kemény volt!
Reptéren vízum érvényesítés, új lenyomat adás és irány az alkudozás az übernél :-) IGAZI New Yorki sárga taxival irány a város, Manhattan City!  Este 6-ra értünk a szállásra és azt kell mondanom, hogy végtelenül szerencsések vagyunk, mert minden annyira összejött az utazásnál, hogy teljesen zökkenő mentes napot tudhatunk magunk után!  :-)
Persze nem bírtunk magunkkal, és habár elég fáradtak voltunk, máris indultunk szétnézni. Ma estére egy séta volt betervezve. Szóval lötyögtünk a Time Squeren és hihetetlen, de tényleg olyan óriási és színes és vibráló.
Mikor a fiúk legutóbb itt voltak, találkoztak egy indiai Tabélerrel aki itt él kint, és elvitte őket egy helyi pubba. Jimy's Corner- Állítólag a hely Mohamed Ali edzőjének a helye, na de  a lényeg, hogy itt még megfizethető áron lehet inni :D Neki is láttunk sé elveztük, hogy itt vagyunk....aprópó találkoztunk Jimyvel is!